Retouren
Wij doen er alles aan om je bestelling compleet en in goede staat bij je af te leveren. Toch kan het voorkomen dat je bestelling niet aan je verwachtingen voldoet. Dit vinden wij erg jammer, maar wij snappen dat dit kan gebeuren. Hieronder vind je alle informatie die je nodig hebt om je bestelling te retourneren.
Indien de bestelling beschadigd is of er iets niet klopt, neem dan contact op via onze klantenservice. Wij helpen je graag om het probleem op te lossen!
Retourprocedure:
- Je hebt 14 dagen de tijd om zonder opgave van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product.
- Het product kan alleen ongebruikt (in originele verzegelde
verpakking, met label nog eraan), onbeschadigd en schoon geretourneerd worden.
- Voor het retourneren van je bestelling zijn de retourkosten voor eigen rekening.
- Nadat wij jouw retourzending hebben ontvangen, wordt het aankoopbedrag zo snel mogelijk teruggestort naar de bij ons bekende betaalgegevens.
Stappenplan:
- Meldt je retourzending aan door een mail te sturen naar Info@hijabella.nl vermeld hierbij je ordernummer, welk product(en) je wilt retourneren en de reden van je retour. Je ontvangt dan van ons een mailtje terug met het juiste retouradres en retourformulier.
- Verpak de producten weer in de originele verpakking. Stop hierbij het ingevulde retourformulier in.
- Plak het retouradres op de verpakking. Deze krijg je per mail wanneer je je retourzending aanmeldt.
- Breng het pakket vervolgens bij jouw dichtstbijzijnde PostNL locatie. Die vind je hier. Je krijgt bij de PostNL locatie een verzendbewijs met Track & Trace code. Bewaar altijd het verzendbewijs tot jouw retourzending volledig door ons verwerkt is.